AB JoJo Nyhedsbrev nr. 5 2020

 Nyt fra bestyrelsen

Nyt vedr. altanrunden

I næste uge vil der komme referat fra EGF, svar på spørgsmål og information om ny deadline ud samlet i alles postkasser. Corona-nedlukningen har desværre medført en udskydelse af det hele, men det er på vej!

Brevstemmer til nød-OGF 2020

Husk at aflevere jeres brevstemme senest den 28. maj. I kan enten aflevere den på ejendomskontoret eller tage et billede af sedlen og sende det på mail til Annette på sekretariat@abjojo.dk

Nyt fra ejendomskontoret

Ejendomskontoret genåbnet efter Corona-nedlukning

Kontoret genåbnede for personlig henvendelse i mandags. Husk dog stadig at passe på hinanden ved at holde afstand, både hvis I er flere beboere som står i kø, og når det er din tur. Hold dig bag den røde markering i gulvet, således at vi stadig passer på vores ansatte. Overvej om du kan klare din henvendelse på mail eller telefon.

Ejendomskontoret Kristi Himmelfartslukket.

Ejendomskontoret holder lukket torsdag og fredag den 21/22. maj 2020.

Kælderrum

Har du endnu ikke sat klistermærket på dit kælderrum, så har du travlt – fristen er overskredet. Trudy er nu i gang med at notere hvem som har hvilket rum, og herefter bliver de rum uden klistermærke tømt. Så har du ikke fået sat klistermærke på det rum der tilhører din lejlighed, så skynd dig ned og få det ordnet!

Trappe-oprydning

Vi oplever at rigtig mange stadig sætter ting på trapper og i kældergange, selvom vi har fjernet tingene én gang. Det gælder især barnevogne i opgange.

Der er et håndteringsgebyr på 500 kr., hvis vi fjerner ting og man ønsker dem tilbage. Vi opbevarer effekter i 2 måneder fra den dato vi har måtte fjerne dem

– derefter vil de blive smidt ud.