Nyt Fra Bestyrelsen – Ultimo Juni 2015

DHL Stafetten

AB JoJo er stadig tilmeldt til DHL stafetten i Fælledparken i slutningen august 2015. Bestyrelsen vil selvfølgelig deltage, men vi håber også at resten af foreningen trækker i løbettøjet og får pulsen op. Nærmere information følger efter sommerferien.

Vil du gerne deltage på vegne af AB JoJo må du meget gerne henvende dig til Ejendomskontoret.

Beboermøde i forbindelse med kvistprojektet (20. juni 2015)

Den 20. juni kl. 14.00 blev der afholdt et beboermøde på ejendomskontoret omkring de nye kviste. På mødet blev der blev diskuteret nogle af de spørgsmål der har været fra 4./5. sals beboere, talt kort om udfordringerne med Københavns Kommune og den nye udseende af kvistene. Bestyrelsen takker for et konstruktivt møde med god ro og orden.

Informationsmøde i forbindelse med byggeprocessen (29. juni 2015)

Den 29. juni blev der afholdt informationsmøde om tidsplan, byggeproces, de nye krav fra Københavns kommune og praktiske spørgsmål i forbindelse med udskiftning af foreningens kviste.

Endnu en gang blev mødet afholdt med god ro og orden og beboerne fik svar på de praktiske spørgsmål fra vores leverandør Curacon.

Vores hjemmeside, ab-jojo.dk, er blevet opdateret med de stillede spørgsmål fra mødet, samt information omkring tidsplanen, byggeprocessen, afdækning og genopretning. Du finder siden her:

ab-jojo.dk/projekter/kvistprojekt

Har du flere spørgsmål eller kan du ikke tilgå hjemmesiden er du altid velkommen til at kontakte Ejendomskontoret.

Sommerferie i Bestyrelsen

Bestyrelsen holder officielt sommerferie i juli. Efter sommerferien vil det som altid være muligt at træffe repræsentanter fra bestyrelsen hver første onsdag i måneden.

Første dato efter sommerferien for beboerhenvendelse er onsdag den 5. august kl. 17.00 – 18.00 på Ejendomskontoret. BEMÆRK at beboerhenvendelse fremover vil det være i tidsrummet kl. 17.00 – 18.00.

OBS! OBS! OBS!

4./5. SALS BEBOERE I KARRÉ 1 BEDES AFLEVERER NØGLER TIL EJENDOMSKONTORET INDEN D. 9 JULI 2015

Da byggeprocessen snart starter er det vigtigt, at beboere i Karré 1 (SKG 8, STG 17-35 ulige numre og JBG 5) afleverer nøgler til Ejendomskontoret inden torsdag d. 9 juli 2015, så vi kan sikre at Curacon har adgang til jeres lejlighed.

Det er meget vigtigt at vi får nøgler i god tid, således at dette ikke bliver et problem når vi går i gang!