Kommunikation fra Bestyrelsen og Ejendomskontoret
Beboer- og Kommunikationsudvalget har siden generalforsamlingen arbejdet med både frekvensen, indholdet og metoden der vedrører Bestyrelsens kommunikation. Vi har nu evalueret resultatet og har besluttet at fastholde den fremgangsmåde vi på det seneste har brugt. Denne fremgangsmåde består i, at alle informationer så vidt muligt er tilgængelige på foreningen hjemmeside. Bestyrelsen vil opsamle vigtige nyheder og informationer om vores arbejde i ‘Nyt fra Bestyrelsen’. ‘Nyt fra Bestyrelsen’ vil udkomme efter behov, men omkring én gang om måneden, gennem nyhedsbrevet, hjemmesiden og i opgangene. Vigtige, ekstraordinære og hastende nyheder vil også blive sendt gennem nyhedsbrevet og hjemmesiden, og opgangene hvis dette er muligt.
Bestyrelsen har ligeledes udarbejdet en strategi og retningslinjer for ejendomskontoret, bestyrelsen og vores ansatte færden på Facebook. Den eneste officielle måde at kontakte ejendomskontoret og bestyrelsen vil fortsat være email, brev eller træffetider.
Udvalget er i øjeblikket med at opdaterer og reviderer hjemmesiden, hvorefter disse strategier og retningslinjer også vil være at finde på hjemmesiden.
Fastelavnsfest
Som nogle beboere måske har bemærket i Facebook gruppen, har en engageret gruppe valgt at afholde en Fastelavnsfest for børn og voksne. Arrangementet løber af stablen den 7. februar kl 10.30 i Gård 2! Der skal slås katten af tønden, drikkes kakao og spises fastelavnsboller.
Tilmelding er nødvendigt csmailorama@gmail.com (senest den 1. februar)
Vi glæder og til et godt arrangement, og hvis du brænder inde med et godt social arrangement, er du altid velkommen til at kontakte ejendomskontoret, kulturudvalget eller bestyrelsen.
Kvistprojektet og ny tidsplan for Karré 1
Som vi tidligere har nævnt, har bestyrelsen valgt at sætte byggeriet på en mindre pausen mellem afslutningen af karré 1 og starten på karré 2, da vi bliver nødt til at opdaterer projektet og afholde en ekstraordinær generalforsamling. Alt efter pausens længde vil denne være en omkostning for foreningen. Både entreprenøren (Curacon) og bestyrelsen arbejder på, at gøre denne omkostning så lille så muligt.
I forbindelse med denne pause har Curacon opdateret tidsplanen for karré 1.
Læs mere om projektet og se den nye tidsplan på abjojo.dk/projekter/kvistprojekt/.