Nyt fra bestyrelsen
Bestyrelsen holder sommerferie.
Som altid holder bestyrelsen i AB JoJo sommerferie i juli måned. Der vil derfor ikke blive fremvist lejligheder eller afholdt bestyrelsesmøder i denne periode, så har du noget som bestyrelsen skal behandle, skal det være sekretariatet i hænde senest den 17. juni.
Mød bestyrelsen.
I takt med at samfundet (og ejendomskontoret) langsomt åbnes op igen, vil vi atter åbne op for “Mød bestyrelsen”.
Første gang bliver onsdag den 4. August kl. 17-18.
Her kan du som beboer komme forbi og spørge ind til stort og småt, som du gerne vil drøfte med medlemmer af bestyrelsen. Har du et byggeprojekt i tankerne, er du altid velkommen til at starte her, og få input til processen ift. ansøgning mv.
Kulturlejlighed og beboerlokalet.
Bestyrelsen har besluttet at man ikke længere kan benytte foreningens lokaler som hjemmearbejdsplads. I takt med at samfundet og arbejdspladserne åbner mere op, vil det ikke længere være muligt at booke foreningens lokaler til arbejdsplads. Lokalerne er tiltænkt kulturelle arrangementer, familie fødselsdage mm.
Stolesæde mellem 2 og 3 sal
Bestyrelsen har besluttet at tilbyde opsæt af stol/sæde på fortrappereposen mellem 2 og 3 sal for de beboere der har behov for et lille hvil på vej op ad trappen.
Vi tager dette initiativ som et supplement til lignende offentlige ydelser som kan være meget omstændige for nogle beboere at få anvist.
Processen bliver at beboere der ønsker at få en stol/sæde opsat, skriver til ejendomskontoret på sekretariat@abjojo.dk eller ringer i kontortid.
Vi kører en første ansøgningsrunde i de næste 14 dage hvorefter der vil blive indkøbt stole alt efter behov.
Nyt fra ejendomskontoret
Ejendomskontoret er igen åbent for personlige henvendelser. Husk at respektere åbningstiderne, kom venligst ikke uden for åbningstiderne uden forudgående aftale.