JoJo nyhedsbrev april 2018

Nyt fra bestyrelsen

Mød bestyrelsen

Husk at vi har ’Mød bestyrelsen’ den første onsdag i måneden, på ejendomskontoret fra 17-18. Her kan du komme forbi med de spørgsmål  du måtte have, og stille dem direkte til medlemmer af bestyrelsen. Det kan fx være praktiske spørgsmål i forbindelse med byggeprojekter eller andet. Næste gang er onsdag den 2. maj.

 

Vil du stille op til bestyrelsen?

På årets ordinære generalforsamling, den 24. maj, vil der blive brug for nye medlemmer af bestyrelsen for andelsforeningen. Hvis du overvejer om det er noget for dig, men gerne vil høre mere om hvad det indebærer – så kom forbi til ’Mød bestyrelsen’ den 2. maj og tal med nogle af os fra bestyrelsen.

 

Stillads

I den forløbne uge var der desværre et problem med et stillads på Struenseegade, i forbindelse med tagudvidelserne. Et fodbræt faldt ned og ramte en bil, formodentligt efter at udefrakommende havde været på stilladset. Både Curacon, stilladsarbejderne og Politiet var efterfølgende henne og sikre stilladset, som var opsat korrekt.

Vi har desværre fra tid til anden udefrakommende besøg på stilladserne, og anmoder alle om at reagere, hvis man ser at der er folk på stilladserne, som ikke ser ud til at burde befinde sig der.

 

Affald

Områdefornyelsen Miljøpunkt Nørrebro har stillet en ’skralderådgiver’ til rådighed for foreningen, som har gennemgået vores affaldsløsninger.

Det betyder at AB JoJo fremadrettet vil spare i omegnen af 100.000 kr. pr år på affald. Dét er da dagens gode nyhed!

Der vil ingen ændring være i forhold til os beboere, som skal gøre som vi plejer – sortere affaldet i de rette containere. Mængden af containere forbliver også uændret.

Husk at du kan få nye bio-affaldsposer på ejendomskontoret.

 

Beboerinitiativer

Loppemarked

Ingen sommer uden JoJo-loppemarked! Det er smadder hyggeligt, og der kommer mange gode nabo-snakke over loppebordene.

Det afholdes på pladsen, og alle beboere er velkomne til at få en stand – men af hensyn til planlægningen kræver det tilmelding til Camille på jojoloppe@gmail.com.

Se mere info på sedler som kommer op i alle opgange.

Datoerne i år bliver: 3. juni – 1. juli – 5. august – 2. september.

 

 

Husk at alle i foreningen er mere end velkomne til at arrangere noget til glæde for alle. Det kunne være en spilleaften, et foredrag, søndagshygge i gården, litteraturklub, skattejagt mm.

Foreningen råder over en aktivitetskonto, som man kan søge om midler fra. Dette gøres ved at skrive en mail til beboerudvalget via sekretariatet, på sekretariat@abjojo.dk

 

 

Og til sidst, som altid:

 

www.abjojo.dk

 

Tag endelig et kig forbi vores hjemmeside. Her finder du en masse informationer omkring vores forening, om alt fra ladcykeludlån til generalforsamlingsreferat, ejendomskontorets åbningstider mm.